ECCO initieert ‘De Volgende Stap’ op Net5

22-10-2014 (07:53) - Marketing

Dit najaar neemt Sebastiaan Labrie zes bekende Nederlandse vrouwen samen met een familielid mee op reis in ‘De Volgende Stap’. Het programma is geïnitieerd door ECCO en vanaf 29 oktober te zien bij Net5.
Ver weg van het hectische bestaan in Nederland praten ze in het bijzijn van Labrie over het verleden, het heden en vooral ook de toekomst. Welke ‘volgende stap’ wil de BN’er zetten in het leven? 
 
Het is een samenwerking tussen Net5, ECCO en Flair. Het grootste deel van de vrouwelijke doelgroep van ECCO is dertiger of veertiger en die jaren worden vaak gezien als ‘de jaren waarin het allemaal moet gebeuren’. Maar wat moet er dan precies gebeuren? En wat als dat niet lukt op de manier die je voor ogen had? 
 
Ook het weekblad Flair is betrokken bij De Volgende Stap. Zij deden eerder dit jaar een onderzoek onder 1400 vrouwen. Daaruit bleek dat slechts 23% van de Flair-lezeressen vindt dat haar leven op dit moment helemaal in balans is. Naar aanleiding van dit onderzoek willen Flair, Net5 en ECCO vrouwen inspireren na te denken over wat zij graag willen veranderen en hen stimuleren die gewenste ‘volgende stap’ te gaan maken. 
 

De Volgende Stap is een programma van Stepping Stone Producties en is geïnitieerd door ECCO. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch