Een Oger-maatpak en advies vanuit de kantoorstoel

21-01-2015 (07:43) - Marketing

Een maatpak bestellen vanuit je kantoor in Amsterdam, hotel in New York of jacht in Saint Tropez? Of online een persoonlijk kledingadvies krijgen? Het is nu mogelijk bij Oger.
 
Als een klant langer en vaker op een bepaalde webpagina komt kan Oger zich voorstellen dat de klant behoefte heeft aan hulp. In de webshop start automatisch een tekst chat met een adviseur in de winkel. Als de klant persoonlijk kledingadvies wil dan is dat mogelijk via een real-time video chat. Het platform hiervoor is op maat ontwikkelt door HidashHi. 
 

‘Het gaat in de toekomst niet meer om de winkel of het webshop bezoek maar om de relatie die je hebt met de klant. Met HidashHi kun je de relatie tussen klant en merk, klant en winkel, klant en adviseur extra bezegelen en stimuleren’, aldus Jeroen Janssen CRM & Marketing Manager bij Oger. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch