FAME pop up-store in Schiedam

18-04-2014 (08:10) - Marketing

Negen maanden na de overname van FAME Plaza heeft het bedrijf afgelopen week het concept ‘FAME pops up’ gelanceerd. Het concept haakt in op de trend van een tijdelijke winkel in leegstaande winkelpanden in winkelcentra. Afgelopen zaterdag opende FAME pops up haar deuren in Schiedam. 
 
Het bedrijf is hiermee een proef gestart van drie maanden om enerzijds te kunnen beoordelen of een tijdelijke winkel rendabel is en anderzijds welke potentie er in winkelcentra aanwezig zijn.
 
Het is vooral van belang voor het publiek dat ze weten dat het hier om een tijdelijke vestiging gaat. Daarom is er ook gekozen voor een eigen identiteit die op de winkelpui al duidelijk zichtbaar maakt dat het om een tijdelijke winkel gaat. Om bekendheid te realiseren is er gekozen voor samenwerken met andere winkeliers die bereid zijn om flyers aan hun klanten uit te delen en het plaatsen van teaser-posters. Ook online zal er op lokaalniveau ruchtbaarheid gegeven worden aan de nieuwe pop up store.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch