Fiat 500 Cult genomineerd voor publieksprijs RAB Radio Advertising Awards

30-10-2014 (07:53) - Marketing

De radiocommercial van Fiat 500 Cult ’Kasteel’ is genomineerd voor de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards. De radiocommercial heeft met name een hoge waardering bij de doelgroep 25-54 jaar. 
 
Barry Bol en Joris Bellemakers, creatieven bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett, hebben de radiocommercial ontwikkeld. Voor hen is er een extra erkenning omdat de andere versie ‘Penthouse’ in deze Fiat 500 Cult radiocampagne tweede is geworden in dit onderzoek. Voor het beluisteren van de radiocommercials en de totale ranking van de 20 onderzochte radiocommercials zie rab.fm.
 
Het RAB organiseert in juni 2015 de uitreiking van de Radio Advertising Awards waarbij de publieksprijs een van de Awards is. Voor deze prijs worden zes voorrondes gehouden waarin steeds twintig radiocommercials door minimaal duizend respondenten worden beoordeeld. In deze eerste periode (mei-juni 2014) won Amstel 0.0% Radler en in de komende maanden zullen de andere genomineerden worden gekozen door het Nederlands publiek. Alle partijen (adverteerders, reclamebureaus en consumenten) kunnen commercials inzenden om deel te nemen aan deze verkiezing. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch