Grolsch-website gaat retrospective

30-04-2015 (00:00) - Marketing

De nieuwe Grolsch-website is gelanceerd. Met het retrospective platform viert de brouwer haar 400-jarige bestaan in een nieuw en stijlvol jasje met een sterke nadruk op de oorsprong van het merk.
 
dpdk en MEC global zijn verantwoordelijk voor de gehele ontwikkeling van de nieuwe website. Het vieren van 400 jaar karakter en de geschiedenis van Grolsch staan in het vernieuwde platform centraal. Grolsch wil met grolsch.nl niet alleen haar visuele identiteit en focus uitstralen, maar tegelijkertijd de beleving van de bezoeker verbeteren.  
 
Op de nieuwe ‘bierenpagina’ worden vanaf heden alle bieren in de spotlight geplaatst. Ook kun je hier terecht voor overzichten van kleur, drinktemperatuur en combinatietips met gerechten.
 
Met authentieke beelden, quotes, de gehele look & feel en een tijdlijn vertelt Grolsch het geheim achter haar 400 jarige bestaan. Zo kun je ontdekken dat in 1897 de iconische beugelfles is geïntroduceerd en dat de brouwerij in 1995 het predikaat ‘Koninklijk’ verwerft, waarmee de naam verandert naar Koninklijke Grolsch.
 

Bekijk de vernieuwde website hier: www.grolsch.nl


Bureaus

Media

Economisch