Grote revisie Groupon-site

26-08-2014 (07:48) - Marketing

Groupon heeft haar compleet vernieuwde website gelanceerd, evenals updates van de apps voor iPhone, Android en iPad. 
 
De nieuwe functies op de website en in de app maken het consumenten makkelijker om de deal te vinden waar zij op dat moment naar op zoek zijn. De website werd eerder al in de Verenigde Staten gelanceerd en wordt nu in fases uitgerold naar alle 48 landen waar Groupon actief is.
 
‘Groupon heeft zich ontwikkeld van een dagelijkse dealsite naar een echte online markt met een enorm mobiel bereik’, zegt Groupon CEO Eric Lefkofsky. ‘Onze nieuwe site en mobiele apps maken het eenvoudiger en effectiever voor onze klanten om Groupon als eerste te checken als zij iets willen kopen waar en wanneer zij dat willen.’

De nieuwe website maakt het voor consumenten simpel om intuïtief te zoeken en meer dan 200.000 wereldwijde Groupon-deals te ontdekken. Los van de nieuwe zoek-, ontdek-, shop- en locatiefuncties is de website nu veel sneller en heeft hij een strak, nieuw design. De nieuwe website is overzichtelijk en de focus ligt op beeld. Hierdoor is de online gebruikerservaring op www.groupon.nl sterk verbeterd. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch