Heineken komt met state-of-the-art thuistap

26-09-2014 (08:12) - Marketing

Heineken heeft THE SUB® gepresenteerd. Het apparaat moet kwaliteit, technologie en state-of-the art design samebrengen in een stijlvolle thuistap. De nieuwste innovatie is het resultaat van een nauwe samenwerking met KRUPS en toonaangevende designer Marc Newson. 
 
Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland: ‘Met de introductie van THE SUB brengt HEINEKEN de beste kwaliteit koud en vers tapbier naar de Nederlandse woonkamer. THE TORPS komen in verschillende biervarianten waarvan een aantal nog niet eerder in Nederland verkrijgbaar waren. We weten van de bierliefhebber dat hij een vers getapt biertje het lekkerst vindt en graag wil variëren en ontdekken. Zo kan je met THE SUB ook eens een tequilabier, abdijbier of ander internationaal of lokaal biertje proberen,’
 
THE SUB en THE TORPS zijn vanaf vandaag een maand lang exclusief verkrijgbaar bij De Bijenkorf. Vanaf eind oktober is de nieuwe thuistap ook te koop bij geselecteerde filialen van Media Markt en BCC.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch