Marketing Nieuws

Huismerk Spar krijgt make-over

Huismerk Spar krijgt make-over 21-02-2013 -
In de afgelopen maanden is er bij Spar hard gewerkt aan een re-design van huismerkverpakkingen. Mede als gevolg van de extra aandacht voor het nieuwe Spar-huismerk, is de omzet ervan in de afgelopen weken aanzienlijk hoger dan dezelfde periode afgelopen jaar. 
 
Naast die nieuwe verpakking geeft Spar ook meer ruimte aan het huismerk in de schappen, worden er nieuwe artikelen toegevoegd en zijn er nieuwe promoties zoals tijdens de ‘Huismerk weken’, waarbij de consument kon sparen voor gratis Spar-huismerk producten. 
 

De uitstraling van het nieuwe Spar huismerk moet bijdragen aan de nieuwe positionering van Spar als de moderne buurtwinkel voor dagelijks gemak. De nieuwe verpakkingen zijn ontworpen door het bureau Yellow Dress Retail uit Amsterdam. 


RSS feed van de Bureau Nieuws pagina

Bureau Nieuws

RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws