Independer heeft het ‘beter voor elkaar’

15-10-2014 (07:56) - Marketing

Met de nieuwe denkwijze ‘Beter voor elkaar’ wil Independer haar ambitie om samen met consumenten, verzekeraars en zorgverleners de wereld van verzekeren en gezondheidszorg steeds beter te maken onderstrepen. 
 
Dat gaat Independer doen via een online platform waarop deze partijen ervaringen en kennis kunnen delen. Daarnaast wil de site een actieve rol innemen bij het doorvoeren van verbeteringen én bij het aankaarten van misstanden.
 

Ruud Martens, Algemeen Directeur Independer: ‘We kunnen meer voor de consument bereiken als we krachten bundelen. Daarom gaan we de consument meer betrekken bij het blootleggen van problemen. En we betrekken consumenten, verzekeraars en zorgverleners bij het vinden en implementeren van oplossingen. Pas dan zullen de werelden van financiën en zorg sneller veranderen. Wij denken dat iedere consument daarvan zal profiteren.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch