JCDecaux-Mupi wordt H&M-showcase

16-10-2014 (07:52) - Marketing

JCDecaux viert met H&M de opening van zijn totaal vernieuwde winkel in de Rotterdamse Koopgoot. De nieuwe zaak vormt een flagshipstore en is met 4.500 vierkante meter de grootste H&M-winkel van Europa. 
 
Als feestelijk startsein heeft de Zweedse modeketen in samenwerking met JCDecaux en mediabureaus Mediacom en Kinetic een actie opgezet. Gedurende twee dagen (vandaag is de tweede en laatste dag) maken alle bewoners en bezoekers van Rotterdam kans op gratis kleding uit de nieuwste collectie van H&M. 
 
Op vier locaties in het centrum heeft JCDecaux zijn Mupi’s omgetoverd in showcases, waarin kledingstukken van H&M worden tentoongesteld. Het zijn de kleren die passanten kunnen winnen. Deelnemers kunnen een sms sturen naar het actienummer op de Mupi en ontvangen direct een bericht terug met daarin mogelijk een winnende code. Sms’t de winnaar deze code terug, dan opent de Mupi vanzelf, zodat hij of zij het kledingstuk eruit kan pakken. 

De flagshipstore opent vrijdag en is te vinden op Beursplein 10. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch