KPN start met branded journalism

27-08-2014 (08:30) - Marketing

Merken willen je meestal iets verkopen. Maar wat als een merk je op een relevante en geloofwaardige manier nieuws en informatie biedt, zonder daar zelf direct beter van te worden? Dan hebben we het over branded journalism.
 
In opdracht van KPN, hebben schrijver Nick Schonfeld en regisseur Paul Meijer van creatief bureau Pool Worldwide, samen met documentairemaker IJsbrand van Veelen een branded journalism-film gemaakt: Digitalife. In de film wordt uitgezocht hoe men straks leeft in een steeds verder verdigitaliserende wereld.
 
Om daar achter te komen, sprak Van Veelen met invloedrijke filosofen, technologen, architecten en wetenschappers. Het resultaat is een bijna 40 minuten durende zoektocht, waarin de meningen zijn verdeeld.  

Met de vraag hoe we echte verbinding houden wanneer alles gedigitaliseerd wordt, wil KPN zijn klanten én medewerkers laten nadenken over welke rollen een telecomaanbieder allemaal kan spelen in de nabije toekomst. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch