KPN stopt met Hi

25-03-2015 (09:42) - Marketing

Hi, de mobiele jongerenprovider van KPN, stopt op 1 mei ven gaat verder als KPN. Volgens KPN zijn met de komst van 4G zijn de specifieke wensen van Hi-klanten en de mobiele klanten van het KPN-merk verder naar elkaar toe gegroeid.
 
Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt: ‘Hi heeft sinds de oprichting in 1996 veel bereikt en een grote bijdrage geleverd aan de mobiele groei van KPN. Het merk liep vanaf het begin voorop in de dienstverlening door in te spelen op de specifieke telecom wensen van jongeren. Het gebruik van streamingdiensten op het gebied van video en muziek is door de uitstekende mobiele internet ervaring over 4G voor alle mobiele klanten belangrijk geworden. Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren.’
 
KPN zal volgens Emerce de 52 Hi-winkels in Nederland sluiten en voor het merendeel van de betrokken werknemers worden herplaatsingsmogelijkheden gezocht.
 

Alle Hi-klanten houden hetzelfde telefoonnummer en gaan niets extra betalen bij KPN. Ook de einddatum van het contract en de bundels blijven hetzelfde. Om Hi klanten welkom te heten, geeft KPN alle Hi klanten een upgrade cadeau die past bij hun huidige abonnement of prepaid aansluiting. Klanten krijgen hierover persoonlijk bericht. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch