Lay’s komt met ‘Raad de Smaak’

29-08-2014 (07:45) - Marketing

Na de ‘Maak de Smaak’- campagnes komt Lay’s nu met ‘Raad de Smaak’. Vanaf deze week liggen er groene, gele en roze zakken chips in de winkel. Met elk een eigen mystery-smaak. 
 
Het idee is simpel; proef, raad en win. Het gaat dus om de kunst van het proeven. En om de prijzen natuurlijk. Want elke goed geraden smaak levert 10.000 euro op.
 
Irene Harte, Managing Partner Red Urban: ‘Red Urban heeft de regie gehad bij de ontwikkeling van deze vernieuwende activatie. Omdat we weten hoe moeilijk het is om de juiste smaak te raden, hebben we ervoor gezorgd dat er in de campagne steeds nieuwe elementen en (hidden) hints naar voren komen om de consument op weg te helpen. Op deze manier ontvouwt het mysterie zich langzaam en blijft de spanningsboog strak gespannen. Dit is nu al de lekkerste case van het jaar.’
 
Deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met FHV BBDO, MediaMonks, OMD en LikeFriends.
 

 


Bureaus

Media

Economisch