Leukedingendoen.nl vernieuwd

02-08-2012 (08:49) - Marketing

Twaalf jaar geleden gaf Leukedingendoen als eerste Nederlandse website een antwoord op de vraag: is er nog iets leuks te doen? Vanaf vandaag is Leukedingendoen compleet vernieuwd. Veel vrijetijdstips, maar vanaf nu zijn het persoonlijke tips regelrecht van Leuke Mensen. 
 
Van meester-koks tot meubelmakers en van muziekfreaks tot fietsfans: stuk voor stuk ‘Leuke Mensen’ die er alles aan doen om hun dromen na te jagen. Zo geeft Peter Lute, meester-kok en presentator van Junior Masterchef, zijn persoonlijke culinaire tips. Hij vertelt onder meer over een houtskoolrestaurant dat een sorbet met barbecuesmaak serveert. 
 
De culturele tips zijn dit keer van Farid Benmbarek van muzieklabel Top Notch (zie onder), een ware held in de Nederlandse Hip Hop scene. Hij komt verrassend genoeg met een boekentip over het turbulente leven van Anthony Kiedis, de frontman van de Red Hot Chili Peppers. En zo zijn er nog vier andere experts die persoonlijke tips geven binnen de thema’s Actief, Familie, Romantisch en Thuis.
 
Deze campagnes worden gerealiseerd door Doornvogel, het marketingcommunicatiebureau dat twaalf jaar geleden Leukedingendoen gestart is. Leukedingendoen vormt voor dit bureau het laboratorium, waarin volop geëxperimenteerd kan worden.
 

Bureaus

Media

Economisch