Logistieke service bol.com in ontwikkeling

23-01-2015 (07:39) - Marketing

Bol.com gaat een logistieke service ontwikkelen voor zakelijk verkooppartners: ‘Logistiek via bol.com’. Met deze nieuwe service kunnen ondernemers die via bol.com verkopen hun totale fulfilment uitbesteden voor de orders die zij via bol.com ontvangen. 
 
Bol.com neemt hierbij, naast de orderverwerking en betaling, ook de in- en opslag, het verpakken en verzenden en de retourafhandeling en klantenservice van de verkooppartner over. 
 

Deze ontwikkeling helpt partners om hun online verkoop via bol.com verder te verbeteren, maar biedt vooral ook voordelen voor consumenten. Zij kunnen namelijk voor een nog groter deel van het online aanbod rekenen op de bol.com dienstverlening waaronder supersnelle levering, 30 dagen bedenktijd, gratis retourneren en 24 uur per dag klantenservice. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch