MasterCard biedt klant cadeaukenners

21-11-2014 (07:54) - Marketing

Uit onderzoek van MasterCard naar winkelgedrag tijdens de feestdagen blijkt dat mensen gemiddeld bijna vijf uur bezig zijn met het uitzoeken, bedenken en kopen van cadeautjes voor Sinterklaas en Kerst. 
 
Om mensen te helpen inspiratie op te doen én tijd en geld te besparen lanceert MasterCard ‘Selected by MasterCard’, een online inspiratieplatform waar cadeaukenners zoals Hilmar Mulder en Erwin van der Zande cadeautips geven.
 
In het online magazine geven vier lifestyle kenners cadeautips om je te inspireren tijdens de feestdagen: Erwin van der Zande, uitgever van techplatform Bright, Fred van Leer, één van Nederlands bekendste stylisten en stijlkenners, Hilmar Mulder, hoofdredacteur van ELLE, hét modemagazine van Nederland, en Anne de Buck, auteur van weblog Your Little Black Book! 
 
De komende maand zullen deze cadeaukenners op hun blogs en social mediakanalen tips geven en de verhalen vertellen achter de populairste cadeaus van 2014.
 

 


Bureaus

Media

Economisch