McDonald’s wil Nederlander aan het ontbijten krijgen

02-04-2015 (07:32) - Marketing

McDonald’s zet in op een flinke groei van het aantal ontbijtjes in haar restaurants. Alle McDrives openen hun deuren vanaf 8 uur of eerder.
 
McDonald’s Nederland focust zich al langer op het dagdeel ontbijt. ‘Buiten de deur ontbijten groeit sterk in Nederland. Ook wij zien een snelle ontwikkeling van het aandeel van de ochtenduren in onze maandelijkse omzet en een groeiend aantal bezoekers. Wij springen daarop in door te variëren met ons ontbijtaanbod en deze aan te passen op de wensen van ontbijtend Nederland’, aldus Jo Sempels, Algemeen Directeur McDonald’s Nederland. ‘Het is dan ook onze ambitie om het aandeel van ontbijt van nu 1% naar 2% tot 3% van onze totale omzet te brengen.’
 
Begin dit jaar werd het ontbijtassortiment al uitgebreid met Yoghurt met Krokante Muesli, Vers Fruit, Innocent, Kaiserbroodjes en Scrambled Eggs met bacon.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch