Nationale Huizennacht beleeft première

19-08-2014 (07:46) - Marketing

Nationale-Nederlanden organiseert dit jaar voor het eerst de Nationale Huizennacht. Deze nacht hebben huizenkopers de kans om het huis van hun dromen eerst een nachtje uit te proberen. 
 
Op deze manier kunnen ze ervaren hoe het is om in het huis te verblijven en dat geeft ze wellicht het laatste zetje om tot een definitieve aankoopbeslissing over te gaan.
 
‘Een gemiddeld huizenbezoek duurt 20 minuten, dat is relatief kort voor het nemen van een dergelijk grote beslissing als het kopen van een huis. Huizenkopers willen graag zekerheid en wij hopen dat we met een nachtje slapen in hun potentiële droomhuis aan die zekerheid kunnen bijdragen’, aldus Edwin Smaal van Nationale-Nederlanden.
 
De Nationale Huizennacht is een initiatief van Nationale-Nederlanden. Nationale-Nederlanden hoopt dat veel huizenkopers, - verkopers en makelaars mee zullen doen met het initiatief waar de komende weken actief campagne voor wordt gevoerd. Bij succes zal de Nationale Huizennacht vaker worden georganiseerd.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch