Oad start met ‘dynamic packaging’

16-01-2015 (07:45) - Marketing

Oad maakt als eerste Nederlandse touroperator ‘dynamic packaging’ mogelijk voor consumenten. Dankzij slimme internettechnologie kunnen consumenten zelf reiscombinaties maken en eigen reizen samen stellen. 
 
Reizigers krijgen vanuit een breed productaanbod de vrijheid om een invulling te geven aan hun persoonlijke reiswensen. Tevens kunnen zij hun reis ter inspiratie met anderen delen. Zo ontwikkelt Oad reizen in co-creatie met de consument. De lancering van het innovatieve platform op Oad.nl is een primeur voor de Nederlandse reisbranche en geeft een nieuwe impuls aan het vakantieseizoen van 2015.
 
Komend jaar ligt de focus op het samenbrengen van uiteenlopende partners binnen en buiten de reisbranche waarbij het krachtige merk Oad de grondslag vormt. Het tweekoppige directieteam bestaande uit Frans Schuitemaker en de onlangs aangestelde Karen van der Zanden geven samen vorm aan de transitie van Oad.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch