One Touch maakt entree op Nederlandse markt

04-12-2014 (07:48) - Marketing

Braintree, onderdeel van PayPal, heeft de mobiele betaaloplossing One Touch op de Nederlandse markt gelanceerd. Webwinkeliers kunnen hun klanten met een enkele aanraking laten betalen in hun app. 
 
De integratie van One Touch neemt slechts 10 minuten in beslag en Braintree rekent geen kosten voor de eerste 50.000 euro die de webwinkelier verdient. 
 
Kleine elektronische apparaten en kleine schermen creëren nieuwe uitdagingen voor webwinkeliers om zich aan te passen aan het aankoopproces. Het is een ontwikkeling waar Braintree op inspeelt met de lancering van One Touch voor Android en iOs. 
 

De klant kan de betaling voldoen met een enkele aanraking en de gebruiker hoeft niet langer gegevens van debit- of creditcard in te vullen op een klein scherm. In plaats daarvan gaat er een verzoek naar de PayPal-app die snel en veilig de betaling afhandelt zonder dat de gebruiker betalingsinformatie aan derden hoeft te verstrekken. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch