Ook Groupon haakt in op Selfie-rage

25-11-2014 (07:57) - Marketing

Groupon daagt iedereen deze feestdagen uit om vreemden een cadeau te geven. De dealsite trapte de GrouponSelfie-campagne af door een aantal kleurrijke mensen zelf te verrassen en legde dit vast op video. 
 
In het kader van het Groupon-feestdagenthema ‘geven’, start de dealsite de ‘Groupon Selfie’-contest en deelt wekelijks 100 Groupon-credits uit. Voor iedereen die graag een cadeau weggeeft aan iemand die het volgens jou verdient om deze feestdagen verrast te worden. Zoals de bakker die altijd je brood bakt of de verpleegster die voor je moeder heeft gezorgd.  
 
Het idee is om samen een selfie te nemen en die via social media te delen met de hashtags #GrouponSelfie en #NL, want de winactie loopt in verschillende Europese landen.
 
De site kiest wekelijks een winnaar om die ene persoon te kunnen verrassen met een cadeau. Aan het eind van de campagne wordt een hoofdprijswinnaar gekozen die 450 Groupon-credits wint. De actie loopt tot en met 11 december.
 

 


Bureaus

Media

Economisch