Opel en Feyenoord steunen Hartstichting

12-11-2014 (07:52) - Marketing

Opel en Feyenoord slaan de handen ineen en gaan een bijdrage leveren aan een van de strategische doelstellingen van de Hartstichting. 
 
De maatschappelijke invulling van het partnership tussen Opel en Feyenoord heeft tot doel om uiteindelijk iedereen in Nederland binnen zes minuten te kunnen reanimeren bij een hartstilstand. Het werven van in totaal 200.000 vrijwilligers is daarbij het centrale doel. In het kader van ‘Hand in hand voor het leven’, volgde de Feyenoord-selectie op de dag van de bekendmaking alvast een reanimatiecursus in De Kuip. 
 
Bij aanvang van het hoofdsponsorschap van Feyenoord - op 1 juli 2013 - gaf Opel al aan dat het meer wilde zijn dan alleen de naam op het shirt. Ook Feyenoord zal de samenwerking voor en met de Hartstichting centraal stellen in haar MVO-beleid.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch