Platform Data-Driven Marketing

05-12-2014 (07:47) - Marketing

Selligent wordt medeoprichter van de Data-Driven Marketing (DDM) Alliance, die officieel zijn Europese platform lanceert. 
 
De DDM Alliance is een door de sector beheerde Europse alliantie die marketingprofessionals van bureaus en merken helpt betere marketeers te worden dankzij evenementen en publicaties waarbij best practices in marketingtechnologie en innovatie worden uitgewisseld.
 
‘Als internationale marketingorganisatie zet Selligent zich in om technologieën en oplossingen te bieden die bedrijven helpen een hogere ROI te behalen. Data-driven marketing is de kern van dat succes’, zegt Nick Worth, chief marketing officer bij Selligent. 
 

De DDM Alliance wordt op veel gebieden ondersteund door een stuurgroep, die bestaat uit internationale experts. De leden hebben uiteenlopende achtergronden: academische partners (bedrijfsopleidingen en universiteiten), geassocieerde partners (managers van lokale afdelingen, handelsverenigingen) en oprichtende partners (marketingtechnologiesector). 


Bureaus

Media

Economisch