Porsche duikt het brein in

22-04-2015 (14:41) - Marketing

Gelijk met de opening van de AutoRAI is Porsche Nederland zijn nieuwe merkcampagne gestart: Porsche. Uncommon. 
 
Een serie video’s laat zien dat rijden in een Porsche het brein op een speciale manier prikkelt. Hersengedeeltes die normaal gesproken ‘standby’ staan, worden door een rit in een Porsche geactiveerd. 
 
Hoe speciaal het rijden in een Porsche is, wordt in de door ACHTUNG! ontwikkelde campagne duidelijk gemaakt aan de hand van een serie video’s, die te zien is via www.porsche.nl/uncommon. Daarbij nemen proefpersonen plaats in een Porsche. Ze zijn dan gekoppeld aan een EEG-monitor. Ongeacht het type Porsche komt tijdens de rit naar voren dat bepaalde gedeelten van de hersenen worden geprikkeld.  

Op de Porsche stand in Hal 8 van de AutoRAI kunnen bezoekers zelf kennis maken met het effect dat rijden in een Porsche op de hersenen heeft. Via een virtual reality 3D-headset kunnen ze het buitengewone gevoel dat een Porsche veroorzaakt namelijk levensecht ervaren – in beeld én geluid.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch