Rokjesdag-inhaker GAMMA

13-04-2015 (07:55) - Marketing

Vrijdag ook zo genoten van Rokjesdag? GAMMA, Joe Public en JCDecaux in ieder geval wel. Zij haakten op de lentedag in met een digitale Mupi.
 
Het ging vrijdag om een eenmalige reclame-actie. Met de wereldberoemde metro-scene van Marilyn Monroe in het achterhoofd bood Gamma zijn bladblazer aan voor een speciale Rokjesdagprijs.
 
Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux Nederland: ‘Mijn complimenten voor GAMMA voor deze snelle actie! Zo’n leuke inhaker toont de enorme kracht van digitale objecten. Het is nu mogelijk om direct in te springen op een bepaalde tijd van de dag of een specifiek evenement, in dit geval een stralende Rokjesdag. Dat is precies waar dit object voor bedoeld is en waarom we graag met onze klanten experimenteren en de digitale markt verkennen.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch