SCOUPY persoonlijker

20-11-2014 (07:51) - Marketing

Mobiele, location based marketing- en activatieplatform SCOUPY verstevigd haar propositie met een aantal nieuwe functionaliteiten. Hierbij wordt volledig ingezet op échte personalisatie van marketingcommunicatie  en voordeelacties. 
 
De meer dan 2.200 deelnemende merken, retailers en MKB’ers maken tot op heden vooral gebruik van SCOUPY middels marketingacties met mobiele coupons. Dit wordt versterkt door de coupons te presenteren op basis van de actuele locatie van de meer dan 750.000 SCOUPY-gebruikers: de gebruiker ziet vooral die coupons en voordeelacties, die in de buurt zijn van zijn huidige locatie. 
 
Vanaf deze week wordt de relevantie voor de gebruikers nog eens verhoogd: de consument kiest actief in de vernieuwde app of op de website, van welke merken, winkels en retailers ze nieuws en voordeelacties wil ontvangen. Hiermee worden potentiele kopers geïdentificeerd, waarna gerichte activatie plaats kan vinden richting  offline- en online winkels.
 

SCOUPY promoot deze nieuwe propositie met een grote, landelijke mediacampagne, waarin het voordeel van volgen wordt belicht. Merken en retailers als ICI PARIS XL, SENSEO, V&D, SnowWorld, Specsavers en Toys XL lopen mee in deze publiekscampagne, die op TV, radio, online en middels outdoor de komende weken te zien zal zijn. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch