Marketing Nieuws

Stoop & Simon Verjongingsmarketing komt met app

Stoop & Simon Verjongingsmarketing komt met app 23-04-2012 -
Om de propositie ‘Verjongingsmarketing’ van Stoop & Simon op een nieuwe en verrassende manier bekend te maken aan de top 100 van adverterende bedrijven in Nederland heeft het bureau een eigen app ontwikkeld. De Futurize app schets in kort en bondige teksten een mogelijk toekomstbeeld van een organisatie of merk waarmee ze kunnen ‘verjongen’. Soms is dit een nieuw idee, een interessante strategie of een ludiek advies voor de korte termijn. Feit is dat Stoop & Simon zich serieus heeft verdiept in de markt en activiteiten van deze organisaties of merken.
 

Futurizen is een niet onbelangrijk onderdeel uit het totale full service dienstenpakket van ons reclamebureau nieuwe stijl en met de app onderstrepen we op een verrassende manier onze expertise: het verjongen van organisaties en merken. Bovendien is de app zo ontwikkeld dat het Futurizen van deze top 100 een continu proces is en dat er met een zekere regelmaat interessante updates komen. De doelgroep die Stoop & Simon met deze app voor ogen heeft zijn de marketeers, brand- en productmanagers van de top 100+. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Bureau Nieuws pagina

Bureau Nieuws

RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws