Universiteit van Tilburg wint L’Oréal-businessgame

04-05-2015 (07:37) - Marketing

De Universiteit van Tilburg heeft met haar team de Nederlandse finale van Brandstorm 2015 gewonnen, de internationale businessgame van L’Oréal. 
 
Het team van de Universiteit van Tilburg zal hun winnende marketingstrategie voor Lancôme presenteren tijdens de internationale finale op 18 juni in Parijs. 
 
Dit jaar is de 23ste editie van Brandstorm en de 17e keer dat Nederland meedoet. Een groot aantal teams, van onder andere de universiteiten van Amsterdam, Rotterdam, Groningen en Tilburg, hebben zich de afgelopen maanden verdiept in een business-case in de Travel Retail-sector voor het luxe merk Lancôme: taxfree winkels op luchthavens, ferry’s en cruises. 
 

Het winnende concept, ‘Voyage Visionnaire’, omvatte volgens de jury de meest volledige aanpak. Dit team had onder andere een app ontwikkeld, waarbij je makkelijk onderweg naar het vliegtuig je eigen Travel Pack kunt samenstellen of een alvast een cadeau kunt uitzoeken voor een dierbare. Op plaats van aankomst kon de bestelling vervolgens worden opgehaald bij één van de Lancôme winkels. 


Bureaus

Media

Economisch