V&D vraagt klant om raad

07-04-2015 (07:32) - Marketing

Het veelgeplaagde V&D heeft vrijdag de website blijmet.vd.nl gelanceerd. Met dit initiatief betrekt het warenhuis haar klanten bij de totstandkoming van een nieuw winkelconcept, dat in de loop van dit jaar in drie van de 63 V&D-warenhuizen aan de consumenten wordt getoond.
 
Niet alleen V&D’s vaste klanten, maar iedereen die graag wil meepraten over de toekomst van het warenhuis kan zijn mening geven over alle onderdelen van de warenhuisformule, zoals de sfeer op de winkelvloer, het assortiment en de prijsstelling. Wekelijks worden nieuwe conversatie-onderwerpen door V&D op de website toegevoegd.
 
John van der Ent, CEO V&D, over het initiatief: ‘We weten dat de consument van nu en van de toekomst andere verwachtingen heeft van warenhuizen. Zo wil de consument dat er veel meer gebeurt op de winkelvloer. Natuurlijk hebben we daar zélf ideeën over en die toetsen we op deze manier bij onze klanten. Wij willen graag weten waar onze klanten blij van worden.’
 

V&D inventariseert de input van de klanten en gebruikt die voor de ontwikkeling van het nieuwe winkelconcept in de drie testwinkels. De conversatie met de klanten duurt gedurende de ontwikkeling en lancering van het nieuwe concept voort.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch