Vodafone biedt modetalent podium

10-07-2014 (07:51) - Marketing

Tijdens de 21ste editie van FashionWeek Amsterdam, biedt het Vodafone Firsts Fashion LAB veertien aanstormende talenten een podium om hun collecties aan het fashionpubliek en de wereld te tonen. 
 
De provider zet voor de tweede keer op rij zijn mobiele netwerk in om het bereik van deze designers exponentieel te vergroten, door onder andere alle shows te tonen via een livestream in de FashionWeek Nederland App.
 
First-up vandaag in het Transformatorhuis is Olaf Hussein, een jong Amsterdams denim label dat voor het eerst een complete catwalk collectie presenteert. Hussein doorbreekt de mode conventies door zijn collectie direct na FashionWeek in zijn nieuwe webshop aan te bieden. 

Vodafone Firsts Fashion LAB is een voortdurend programma van FashionWeek Nederland. Het doel van Vodafone en FashionWeek Nederland is jonge mensen ondersteunen om de eerste stap te zetten als fashion designer. Het programma omvat een reeks van workshops, presentaties en bijeenkomsten die innovatie stimuleren en die jonge modeondernemers helpt bij de zakelijke aspecten van hun eerste collecties.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch