Marketing Nieuws

Wie wordt e-mail m/v van het jaar?

Wie wordt e-mail m/v van het jaar? 16-04-2012 -
Welke marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mail marketing?  Sinds 11 april heeft de branche ruim één maand de tijd om kandidaten te nomineren die in hun ogen lef en creativiteit op het gebied van e-mail marketing hebben getoond. Welke marketeer maakt het verschil en is een voorbeeld voor de branche? Woensdag 20 juni 2012 zal de e-mail m|v van het jaar tijdens de DDMA EMAIL SUMMIT (voorheen Sexy E-mail Event) bekend worden gemaakt. 
 
Ook dit jaar organiseert DDMA, in samenwerking met haar E-mail Council, een grootschalig congres op het gebied van e-mail marketing waar alle (inter)nationale ontwikkelingen in het vakgebied de revue passeren. Sprekers van onder andere Microsoft en Hunkemöller zullen cases op het gebied van social, mobile, CRM, dialoogmarketing in combinatie met e-mail marketing behandelen. Onder toeziend oog van de aanwezigen zal het congres feestelijk worden afgesloten met de uitreiking van de e-mail m|v van het jaar Award.
 
Onder leiding van Renata Vogt (Wijsman) zullen Sander van der Blonk (DigitalRivals), Krijn Smits (Pickle Factory), Marc Borgers (Borgers&Straathof) en Janneke Hofman (ANWB) de genomineerden toetsen op basis van criteria als: creativiteit, lef en onderscheidendheid. Vrijdag 15 juni zullen de drie finalisten ten overstaan van de vakkundige jury onderbouwen waarom juist zij tot e-mail m|v van het jaar verkozen moeten worden.
 
Nomineren is nu mogelijk

Wie heeft in 2012 het e-mail marketingvak een impuls gegeven en volgt onder andere Wouter Blok (Easytobook) en Arjen van de Vall (UPC) op? Nomineer kandidaten via http://www.emailsummit.nl/. Nomineren is mogelijk tot 18 mei aanstaande. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Reacties

Commentaar wordt gewaardeerd, mits u de reactieregels respecteert. Door te reageren, geeft u aan deze regels te hebben gelezen en er mee in te stemmen. De redactie van RW Online behoudt zich te allen tijde het recht voor reacties die niet aan de regels te voldoen, te wijzigen of te verwijderen. Uw e-mailadres wordt uitsluitend gevraagd om misbruik van de reactiemogelijkheden te voorkomen. Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. We bewaren uw gegevens strikt vertrouwelijk.
 
Naam :
E-mail adres :
Reactie :
Gegevens onthouden?
Ja Nee
RSS feed van de Bureau Nieuws pagina

Bureau Nieuws

RSS feed van de Media Nieuws pagina

Media Nieuws

RSS feed van de Financieel Nieuws pagina

Financieel Nieuws