ADE 2015: Vredestein-remix Hardwell

09-10-2015 (13:50) - Marketing

13.50 uur - Om in de stemming te komen voor het Amsterdam Dance Event lanceerde Vredestein de nieuwe muziektrack 'United We Are - Vredestein remix', gecreëerd door 's werelds nummer één dj Hardwell en de Spaanse coureur Carmen Jorda.
 
De 'United We Are - Vredestein remix' is een track speciaal gecreëerd om autorijden en muziek te combineren. De track omhelst de prestatie van Vredestein-banden op een unieke manier; het is geïnspireerd op de technische data van de banden in actie.
   
#ROCKTHEROAD is de grootste online campagne van Vredestein en het bandenmerk wil hiermee meer aandacht creëren bij een jongere doelgroep met een leeftijd tussen 25 en 45 jaar. 'De campagne is opgezet om nadruk te leggen op het premium aanbod en de prestaties van de Vredestein-banden. Wij geloven dat we met deze campagne en een sterke aanwezigheid op social media een link kunnen leggen met de nieuwe doelgroep', aldus Marco Paracciani, CMO van moederbedrijf Apollo Tyres. 
 
De campagne komt uit de koker van J. Walter Thompson Amsterdam, tot voor kort JWT Amsterdam.

Bureaus

Media

Economisch