American Express en ANWB stappen in education permanente NIMA

27-03-2017 (12:49) - Marketing

De NIMA Top Marketing Club heeft zijn 25ste én 26ste organisatie toegevoegd aan het TMC-programma. American Express en ANWB sluiten zich aan bij de selecte groep bedrijven die via een intensief programma werkt aan permanente educatie van zijn marketingteam.


De Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB staat bekend als dé organisatie voor verkeer en toerisme en is één van de bekendste merken van Nederland. American Express behoort tot de bekendste merken wereldwijd.

Robert-Jan Meijers, Marketing Director American Express Nederland: ‘Onze mensen maken het verschil en geven klanten toegang tot onvergetelijke ervaringen. We zijn dan ook heel blij dat we zijn toegetreden tot het TMC-programma. Het is voor ons belangrijk om snel in te kunnen spelen op marktontwikkelingen, consumententrends en klantinzichten. Een goede marketeer blijft zich ontwikkelen om zijn of haar kennis en vaardigheden te vergroten om zo het verschil te kunnen maken. Bij American Express vinden we het belangrijk dat onze medewerkers het beste uit zichzelf halen, nieuwsgierig zijn en het elke dag een beetje beter willen doen voor zichzelf, de klant en het bedrijf. Het TMC-programma biedt onze medewerkers toegang tot onvergetelijke leerervaringen.’


Bureaus

Media

Economisch