ATP sluit grootste sponsordeal ooit

23-11-2015 (13:52) - Marketing

Emirates Airline en de ATP hebben hun samenwerking verlengd waarbij Emirates is aangekondigd als de Premier Partner van de ATP World Tour 2016. De vijfjarige overeenkomst is de grootste sponsordeal in de geschiedenis van de ATP.

Als luchtvaartmaatschappij en de Premier Partner van de ATP World Tour zal Emirates krachtig en consistent aanwezig zijn via de Tour’s iconische ‘net branding’ op 60 toernooien in 29 landen op zes continenten en daarmee een publiek bereiken van ruim 800 miljoen mensen. Met 4,3 miljoen aanwezige fans en ruim 880 miljoen toegewijde tv-kijkers heeft de Tour een record qua publiek aangetrokken de afgelopen jaren.
De sponsorsamenwerking biedt ook een platform op alle toernooien voor fans en gasten om Emirates’  gastvrijheid ter plaatse te ervaren. Daarnaast is Emirates ook actief op de officiële website ATPWorldTour.com.

relevante samenwerking
'Emirates is zeer blij dat de samenwerking met ATP World Tour niet alleen wordt verlengd maar ook wordt versterkt. Het wereldwijde bereik door het sponsoren van de ATP World Tour biedt de mogelijkheid om ons te verbinden met tennis fans van over de hele wereld. Emirates biedt directe vluchten aan naar bijna 90 procent van de 29 landen die worden bezocht met de ATP World Tour, dat maakt deze samenwerking relevant maakt voor onze klanten. Tennis is een internationale sport en onze waardering voor deze sport heeft gezorgd voor een groeiend tennis sponsoring portfolio', aldus Boutros Boutros, Emirates Divisional Senior Vice President Corporate Communications, Marketing and Brand.


Corona
Emirates was een Platinum partner van de ATP World Tour en hoofdsponsor van de ATP Rankings sinds 2013.  Emirates neemt  de plek van Corona over als de Premier Partner van de Tour.


 


Bureaus

Media

Economisch