B2B Marketing Trendrapport 2016 gelanceerd

25-05-2016 (10:01) - Marketing

Waar B2B marketeers anno 2016 mee bezig zijn staat in het B2B Marketing Trendrapport 2016. Het rapport is de uitwerking van onderzoek dat door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Blinker is uitgevoerd onder B2B marketeers in Nederland. 
 
Het rapport geeft inzicht in hoeverre de gesignaleerde trends invloed hebben op de activiteiten van B2B marketeers. In het rapport worden 18 conclusies getrokken die zijn verdeeld over drie thema’s: content marketing, marketing automation en accountability. We lichten er drie uit.

3 opvallendste conclusies
1. Conclusie in trend ‘Content marketing’:
70% van de marketeers past content marketing toe
 
2. Conclusie in trend ‘Marketing automation’:
25% van de marketeers werkt met een marketing automation oplossing
 
3. Conclusie in trend ‘Accountability’:
70% van de marketeers maakt zijn resultaten inzichtelijk
 

Het volledige rapport: www.blinker.nl/b2b-trendrapport 


Bureaus

Media

Economisch