BN'ers schrijven voorleesboek Ronald McDonald Kinderfonds

14-12-2015 (11:05) - Marketing

De jaarlijkse Donatiecampagne van McDonald’s voor het Ronald McDonald Kinderfonds start vandaag met de lancering van Het Grote Familie Voorleesboek. Als partner van het Ronald McDonald Kinderfonds heeft McDonald’s dit bijzondere boek gemaakt in samenwerking met negen bekende Nederlanders.

voor 10 euro te koop
In december is Het Grote Familie Voorleesboek exclusief te koop via wehkamp.nl/kinderfonds voor €10. Daarnaast kan tijdens de Donatiecampagne iedere gast bij McDonald’s van zijn of haar bestelling een Kinderfondsbestelling maken door € 0,50 te doneren. Deze donaties en de volledige opbrengst van het boek gaan naar het Ronald McDonald Kinderfonds.
 
droomverhalen
Het voorleesboek bestaat uit negen korte ‘droomverhalen’ die bedacht zijn door de band MainStreet, tv-kok Hugo Kennis, kinderpopster Dirk Scheele, tv-presentator Klaas van Kruistum, tennisspeler Jacco Eltingh, actrice en presentatrice Yvonne Coldeweijer, zangeres Tyra Wiertz, bekend paardenliefhebber Jesse Drent en natuurlijk Ronald McDonald Kinderfonds-ambassadeur Yvon Jaspers.

niet vanzelfsprekend
Manu Steijaert, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: 'Als trouwe partner van het Ronald McDonald Kinderfonds willen we in de maand die in het teken staat van samen zijn, extra aandacht vragen voor degenen voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is: gezinnen met een ziek kindje in het ziekenhuis. Voorlezen verbindt. Daarom ben ik erg trots op dit unieke voorleesboek, waarmee we naast de jaarlijkse Donatiecampagne iets extra's doen. Daarmee hopen we begin januari nóg meer nachtjes slapen in de Huizen aan te kunnen bieden aan het Ronald McDonald Kinderfonds namens onze gasten.'


Bureaus

Media

Economisch