Dit is de nieuwe KLM-app

02-07-2015 (07:24) - Marketing

Niet alleen ING heeft belangwekkend app-nieuws. Hetzelfde geldt voor KLM. Sinds gisteren kunnen reizigers gebruikmaken van de nieuwe KLM-app voor iOS en Android. 
 
De app speelt in op de persoonlijke behoeften van passagiers – geheel in lijn met KLM’s mobiele strategie om klanten op het juiste moment en op de juiste plek de juiste service te bieden.
 
Klanten die de app openen, krijgen meteen de voor hen meest relevante informatie en belangrijkste acties te zien. Bijvoorbeeld: zodra het mogelijk is om in te checken, wordt dit prominent getoond in de app.
 
Daarnaast kan de klant met de persoonlijke en versimpelde app sneller en gemakkelijker dan voorheen een vlucht boeken en betalen. Ook het wijzigen van een stoelkeuze gaat moeiteloos en inchecken lukt met maar een druk op de knop. 

Het lanceren van de nieuwe app is een eerste stap in de ontwikkeling van het digitale ecosysteem van KLM. De platte, modulaire architectuur, samen met haar nieuwe API’s, maakt uitbreiding naar ieder willekeurig digitaal touchpoint mogelijk. 


Bureaus

Media

Economisch