Dolle Dagen bij Blokker

22-09-2016 (13:37) - Marketing

Blokker wil in het gat dat de Drie Dwaze Dagen en het Prijzencircus achter hebben gelaten duiken. Daarom introduceren ze de Dolle Dagen, tijdens Dolle Dagen zijn er speciaal ingekochte producten, extra aanbiedingen op topproducten en kortingen op productgroepen in de winkel én online. 

‘Retail is slim ondernemen en inspelen op de wensen van klanten en kansen in de markt. De eerste Dolle Dagen staan voor bijzonder assortiment, speciaal ingekocht. En we introduceren maar liefst 24 nieuwe merken. Vernieuwing staat bij Dolle Dagen voorop. Onderzoek van Motivaction bewijst dat er behoefte is aan dit soort grote acties. We verheugen ons dan ook op deze eerste Blokker editie van Dolle Dagen’, aldus Robert Bohemen, Directeur Formule & Marketing bij Blokker.
 
Dolle Dagen start op woensdag 28 september om 8.00 uur in alle Blokker-winkels en duurt tot en met woensdag 5 oktober. Speciaal voor Dolle Dagen introduceert Blokker de knuffel Dollie. Vandaag start de campagne online en vanaf zaterdag 24 september zal deze ook op radio en tv verschijnen.
 
credits
Verantwoordelijk bij Blokker: Robert Bohemen & Esther Spaans
Verantwoordelijk concept bij VBAT: Mark van Egmond & Thea Bakker
Verantwoordelijk bij KSM: Ward Enckhof & Kimmi Nguyen
Creatie: Linda Boonman & John Keijzer
Director of Photography: Linda Boonman
Productie: Ward Enckhof
Muziek: Stainless Sound
Geluid: Stainless Sound
 

Bureaus

Media

Economisch