Een kijkje in de keuken bij McDonald’s

28-09-2016 (10:55) - Marketing

McDonald’s Nederland gaat consumenten een kijkje ‘Backstage’ verschaffen. Op 8 en 9 oktober start McDonald’s met een landelijk programma waarbij gasten een kijkje in de keuken nemen van ruim 100 deelnemende McDonald’s restaurants in ons land. 
 
De eerste McDonald’s Backstage is de aftrap van een structureel open keuken-programma in de restaurants. Met het programma geeft McDonald’s gasten meer inzicht in de wereld achter alle producten van McDonald’s, zoals het bereidingsproces en de kwaliteit en herkomst van McDonald’s.
 
‘Elke keer lijken bezoekers verrast te zijn, als we hen uitnodigen voor een kijkje in de keuken. Met Backstage geven we gasten letterlijk die blik in het reilen en zeilen van McDonald’s en kan iedereen zelf zien er ervaren hoe het zit. Dat is belangrijk, want een eigen ervaring is veel meer waard dan dat wij onze gasten vertellen hoe we werken’, zegt Manu Steijaert, Algemeen Directeur van McDonald’s Nederland. ‘Tijdens Backstage kunnen gasten alle vragen stellen die hun op het hart liggen.’
 
Deelnemers aan het Backstage-programma krijgen, naast een rondleiding langs verschillende onderdelen van de keuken, de kans om zelf een quarterpounder te bereiden. Aanmelden voor het programma kan hier
 

Bureaus

Media

Economisch