Franse flair moet Teisseire volwassen uitstraling geven

29-06-2015 (07:29) - Marketing

Aanstekelijk komkommer nieuws. Zomeronderzoek van siropenmerk Teisseire toont aan dat Nederlanders gek zijn op limonadesiroop. 
 
Bijna een kwart drinkt zelfs één of meerdere glazen limonade per dag. 80 procent van de limonadedrinkers mixt siroop op de traditionele manier: met water. Slechts 13 procent voegt de siroop toe aan bruisend mineraalwater. 
 
Aanleiding voor het onderzoek is de lancering van nieuwe smaken siroop in een verpakking met een aangepaste uitstraling. Teisseire wil hiermee ook volwassenen aanspreken.
 

Zowel de verpakkingen van de limonadesiropen, de siropen met 0% suiker, als de siropen met pomp zijn vernieuwd. Teisseire kiest ervoor om de Franse flair die het merk van oudsher heeft, te doen herleven. Zo is gekozen voor een typografie geïnspireerd op lettertypes uit Franse illustraties. 


Bureaus

Media

Economisch