Gloednieuwe jas voor Fashionscene

18-05-2017 (09:54) - Marketing

Fashionscene bestaat al veertien jaar en wil als eerste Nederlandse online modeplatform blijven vernieuwen. Met een compleet nieuwe look en strategie wordt deze ambitie met een dikke rode stift onderstreept. 

 
Dit betekent dat het platform naast een nieuwe look en feel ook een nieuw team heeft gesmeed. Medio 2016 kwam het medium in hannden van Jasmijn Engering (Editor-In-Chief) en Michelle Helmigh (Editor). Naar eigen zeggen zagen zij dat de doelgroep met Fashionscene was meegegroeid en dat een restyling hierdoor noodzakelijk was.  Zo’n 60% van de lezeressen is 24 jaar of ouder en bijna 70% bezoekt de site om geïnspireerd te worden. Deze vrouwen zijn woonachtig in de Randstad, zijn afgestudeerd en hebben inmiddels wat te besteden. Met trots introduceren de dames een nieuwe look op de website én een nieuw logo. 
 
Bekijk de gloednieuwe jas hier.
 

Bureaus

Media

Economisch