Heino Maitimu marketingdirecteur Q-music

30-06-2015 (11:41) - Marketing

11.40 uur Heino Maitimu wordt per 13 augustus benoemd tot marketingdirecteur van Q-music Nederland. Hij volgt Robert Bernink op, die al in maart aangesteld werd als algemeen directeur bij de radiozender. 
 
Maitimu (35) heeft na zijn opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Windesheim zijn master in Strategie & Marketing behaald aan de Universiteit Nyenrode. Hij startte zijn carrière als management trainee bij Ormit en vervulde daarna uiteenlopende senior marketing functies bij onder andere KPN Zakelijke Markt, MTV Mobile en Hi.  

Het afgelopen jaar heeft Maitimu een aansturende rol gespeeld in de verjongingsstrategie van KPN en de afscheidscampagne ‘Hi wordt KPN’. Met zijn passie voor muziek, merken en zijn sterke digitale achtergrond, is Heino Maitimu een waardevolle aanvulling voor Q-music. 


Bureaus

Media

Economisch