Het lokale verhaal van Coca-Cola

30-08-2016 (10:06) - Marketing

Coca-Cola introduceert in Nederland haar nieuwe corporate website: Coca-Cola Journey. Een dynamisch digitaal magazine waar alle verhalen en nieuwsberichten over Coca-Cola in Nederland verzameld zijn.
 
Op de site uitgebreide informatie over veel besproken ingrediënten en inspirerende artikelen over gezondheid en duurzaamheid. Maar ook de vertrouwde informatie over de merken, de rijke geschiedenis en de toekomstplannen van Coca-Cola.
 
storytelling centraal
'Op Coca-Cola Journey staat storytelling centraal', vertelt Araya Hussainali, Digital Content Editor voor Coca-Cola Journey. 'We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis. Daarom is de website een soort magazine waar je steeds nieuwe verhalen vindt over de geschiedenis, het heden en de toekomst van Coca-Cola. Daarbij is er veel aandacht voor ons lokale verhaal: wat Coca-Cola in Nederland betekent en hoe we ons steentje bijdragen aan de samenleving. Ook geven we duidelijke informatie over onze dranken en hoe we een gebalanceerde leefstijl stimuleren. Coca-Cola Journey is daarvoor een prachtig platform.'
 

Bureaus

Media

Economisch