Ibis introduceert met Sleepathon het nieuwe planking

27-10-2016 (12:25) - Marketing

Op zaterdag 29 oktober lanceren ibis, ibis Styles en ibis budget ibis Sleepathon, een digitale wedstrijd op het @ibishotels Snapchat account. Deelnemers kunnen foto’s van zichzelf in slaappositie plaatsen op dit account. 

Sleeping haakt in op de voorgaande internetrages Planking, Pottering en Vadering. Tijdens de Sleepathon maken deelnemers, ibis mikt met name op millenials, snaps van zichzelf in een slaappose op de meest gekke en onverwachte plekken. 
 
De verwijzing naar de marathon verraadt dat het uithoudingsvermogen vergt van de sleepers. Het is de bedoeling dat zij ieder uur een snap verzenden. De Sleepathon begint om 10 ‘s ochtends en eindigt om 10 ‘s avonds. Dat is in totaal 12 uur met 12 snaps in 12 slaapposities waarmee de deelnemers 12 overnachtingen in ibis, ibis Styles en ibis budget wereldwijd kunnen winnen.
 
Sleepathon by ibis is een internationaal event dat plaatsvindt in meerdere Europese landen (Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Polen, Nederland en België), Afrika en Azië.   
 

Bureaus

Media

Economisch