Imtech Traffic & Infra verder als Dynniq energising mobility

01-02-2016 (16:02) - Marketing

Dynnic staat voor één van de meest innovatieve technologiebedrijven ter wereld op het gebied van mobility, parking en energy.  Mike Dijkstra Taurel,  Globrands (positionering, brand story, naamgeving, descriptor): ‘Een bijzondere ervaring om in nauwe samenwerking met eigenaar Egeria en de nieuwe directie in zo’n korte tijd een nieuwe internationale identiteit te ontwikkelen.’


Dynniq is met meer dan 1800 medewerkers actief in de Europese markt, maar ook in Zuid Amerika, de Verenigde Staten en Canada. Het bedrijf was het onder meer medeverantwoordelijk voor de aanleg van Solaroad, een innovatief wegdek dat zonlicht omzet in energie. ‘Het verbinden en integreren van systemen, dat is waar wij goed in zijn. Deze coöperatieve systemen gaan zorgen voor de communicatie tussen voertuigen onderling en tussen voertuigen en verschillende wegsystemen. Dat is waar de toekomst ligt', zegt CEO Cees de Wijs.

Hugo van den Bos,  Koeweiden Postma (visuele identiteit): ‘Tussen Kerst en Oud&Nieuw werd besloten over de naam. Het was een adembenemende ‘ride’ om op 29 januari het nieuwe logo en de eerste middelen op de verschillende locaties in de wereld te kunnen introduceren.’

Laurens Hoekstra, NykampNyboer (merkmanagement & implementatie): ‘In een hoog tempo hebben we het project samen met de organisatie inhoud gegeven en de eerste deadline gehaald. De komende maanden wordt Dynniq intern en extern op een effectieve manier geactiveerd.’

 


Bureaus

Media

Economisch