Modemerk Mango kiest muziek-app Shazam

22-03-2017 (09:00) - Marketing

MANGO werkt aan het creëren van een nieuwe digitale beleving in zijn winkels. Deze keer werkt het merk samen met Shazam, één van 's werelds meest populaire apps met honderden miljoenen gebruikers wereldwijd. Het project is uitgevoerd door Mood Media.

De mobiele marketing oplossing Shazam In-Store zal beschikbaar zijn in 20 winkels in Spanje, waar klanten de mogelijkheid hebben om via Shazam toegang te krijgen tot de afspeellijsten van MANGO en nummers kunnen kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen. De Spaanse multinational wordt het eerste Europese modemerk die deze muzikale beleving naar zijn winkels haalt.

De MANGO Shazam In-Store oplossing bevat exclusieve content, zoals campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties van het seizoen. Daarnaast krijgen de gebruikers toegang tot alle sociale netwerken, inclusief het MANGO Spotify kanaal dat in augustus 2016 werd gelanceerd.

 

 

Bureaus

Media

Economisch