MS Mode integreert internet in haar winkels

29-05-2015 (07:24) - Marketing

MS Mode maakt gaat dit jaar in haar 400 Europese winkels, waarvan in 137 in Nederland, een internetzuil met betaalsysteem te plaatsen. 
 
De internetzuil biedt vanuit de winkel toegang tot de webshop van de modeketen, waarin de gehele collectie verkrijgbaar is. Klanten kunnen direct dat ene kledingitem aanschaffen in de kleur of maat die op dat moment even niet voorradig is, met de mogelijkheid de bestelling de volgende dag thuis of in de winkel te laten bezorgen.
 

‘Deze introductie volgt na een succesvolle testfase in tien winkels’, legt Noor de Bruijn, Directeur Marketing & E-commerce, van MS Mode, uit. ‘In de afgelopen weken zijn er 75 winkels voorzien van internetzuilen en in de loop van dit jaar volgt de rest. Op deze manier hebben onze klanten niet meer alleen vanaf een tablet en smartphone altijd toegang tot ons hele assortiment, maar ook direct vanuit de winkel. Met deze combinatie van winkel en webshop combineren wij het beste uit twee werelden en tillen we het gebruikersgemak en het winkelplezier van onze klanten naar een nog hoger niveau.’ 


Bureaus

Media

Economisch