MTV letterlijk in je oren

31-07-2015 (11:49) - Marketing

11.45 uur - Het klinkt bijna als een paradox: oordopjes met de stempel van muziekzender MTV. Toch zijn ze zojuist gelanceerd in samenwerking met Van Boxtel hoorwinkels.
 
De keten en MTV zijn een partnership aangegaan voor de introductie van de MTV Soundkeepr., MTV’s eigen merk music ear plugs. Als muziekmerk neemt MTV hiermee haar verantwoordelijkheid om Millennials te behoeden voor gehoorschade. Woensdagavond gaf MTV presentator Kay Nambiar tijdens MTV Presents Lost Frequencies de aftrap van de campagne: Say YES to the beat but NO to the beep!
 
De samenwerking is tot stand gekomen vanuit de wens van zowel Van Boxtel hoorwinkels als MTV om de Millennials-doelgroep te bereiken en hen bewust te maken van de gevaren van gehoorschade die ontstaat door onbeschermd naar luide muziek luisteren.
 
Met MTV Soundkeepr. worden alle frequenties met 18dB gedempt. Hierdoor worden de oren beschermd, maar kunnen gebruikers nog steeds optimaal van muziek genieten maar ook met vrienden praten. 

MTV Soundkeepr. zal te verkrijgen zijn in alle Van Boxtel hoorwinkels, via soundkeepr.com en via distributiepunten op allerlei evenementen waar MTV bij betrokken is zoals Valtifest en Amsterdam Dance Event. Eerst gaan de universele ear plugs in de verkoop, maar vanaf het najaar kan bij Van Boxtel hoorwinkels de Soundkeepr. ook op maat worden aangemeten. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch