Nieuwe zomerse dorstlesser voor 7UP

09-05-2017 (11:05) - Marketing

7UP Lemon Lemon® is de nieuwste zomerse variant van het frisdrankmerk. Lemon Lemon is caloriearm en moet daardoor en bevat geen kunstmatige smaakstoffen. 

In Nederland is 7UP Lemon Lemon landelijk verkrijgbaar in 1,25L flessen in drie smaken: Original, Grapefruit en White Peach. Ook verschijnt er een 50cl flesje in de smaak Original op de markt. Voor de introductie van de nieuwe lijn, organiseert 7UP een reeks picknickevents in Parijs, New York en Toronto. 
 
De 7UP Lemon Lemon lancering in Parijs trapt af op 18 mei met een picnic experience in Café A. Op vrijdag 19 mei is het event voor één dag toegankelijk voor consumenten. Picknickfans kunnen deelnemen aan diverse spelactiviteiten, tuinierworkshops volgen, of simpelweg genieten van 7UP Lemon Lemon en de livemuziek van het opkomende muziekduo Part Time Friends. Nederlandse consumenten kunnen een duo-ticket winnen voor dit picknickevent door deel te nemen aan de actie op de Facebookpagina van 7UP.
 
Uiteraard wordt er ook een commercial gelanceerd om het product te introduceren. Daarnaast is de introductie te beleven op outdoor, digital & social media, bij in-store tastings, sampling, en bovengenoemd pr event.
 

Bureaus

Media

Economisch