Pubquizzen op het strand in Cannes

01-06-2017 (09:14) - Marketing

ADCN, Creative Belgium en De Persgroep spelen ook in Cannes in op de pubquizhype met een heuse Beach Quiz. Het is inmiddels traditie dat Nederlandse en Belgische creatieven het tegen elkaar opnemen, de vorige jaren gebeurde dit in de vorm van een Creative Battle.
 
Nu worden de creatieven van beide landen getest op hun kennis van creativiteit, media, Cannes Lions en België en Nederland. De teams worden gemixt, waardoor de Nederlanders en de Belgen niet lijnrecht tegenover elkaar komen te staan.
 
Dinesh Sonak, Managing Director ADCN, over het nieuwe format: ‘Wij zijn benieuwd wie de slimste ‘creative minds’ van Nederland en België zijn. De quiz biedt light entertainment en smart creativity en de exchange met een andere cultuur stimuleert altijd creativiteit.’
 
Het event vindt plaats tijdens het Cannes Lions festival, op dinsdag 20 juni van 17.30u tot 20.00u bij Long Beach Plage aan La Croisette. De quiz wordt gemaakt door het creatieve team Bies Vermeulen en Sebastiaan Kenter (Bies & Sebas) en wordt gepresenteerd door Jeroom Snelders, van oorsprong illustrator en bekend als vast jurylid in het tv-programma De Slimste Mens ter Wereld. Uiteraard is de insteek dat het een gezellige bedoening wordt, hierbij hoort een hapje en drankje na afloop. Teams kunnen zich gratis registreren via eventbrite.
 

Bureaus

Media

Economisch